Sunday, July 6, 2008

Shah Alam dan Trolak

Dah lama dah ak x masuk kan entri baru,sbb ak x de citer nk buat,maklum lah hidup ak x la menarik sangat...ni.hari ni aku nak masukkan entri baru,,
5 julai yang lalu,aku dan famili pergi shah alam sbb nak hantar kakak ak balik U,lepas 2 bln dia cuti.lepas hantar kakak ak kitorang pergi akuarium dekat dengan wet world,org shah alam tau la tempat tu kat mane.....Dekat dalam akuarium tu ade ikan yang besau giler ade 3 ekor.pastu ade pulak ikan arowana kembar siam,kesian tgk diaorg sekor bengkok x leh nak berenang yg sekor lagi lah yang bley berenang.........

Kitorang pergi shah alam sehari je...Pastu ak pergi umah pak long aku kat trolak,sbb bapak ak x larat nk pandu keta malam2.Umah pak long ak ade mcm2 spesis burung,ade ayam,turki,angsa,itik,n burung yang cantik2(aku x tau nama nye).Pastu ade seko anak kucing parsiam(parsi campur siam)comel giler...........Hari ni aku baru balik,Dah sampai umah pun ,penat la.....Sampai di sini saja entri ak ari ni.............

Salammm.....
Aqilah......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...