Friday, February 13, 2009

masa aku tengah cari gambar kat dalam internet aku terjumpa gambar comel ni,
comel kan....apa yang anda nmpak kat situ...maksud sy ialah baby pun boleh pakai tudung kenapa tidak anda(untuk yg x bertudung la)
Saya tau mak baby ni yg pakaikan,tp klu tgk kat realiti pun ada baby yang dipakaikan tudung..masa dulu2(sebelum saya pakai tudung la)saya rasa malu dengan budak2 ni.ye la baby pun boleh pakai tudung x kan kita x boleh tu sbb saya malu sgt...kebanyakan anda yg x pakai tudung ni ada mcm2 alasan,panas la,rimas la.ok untuk makluman anda saya pakai tudung langsung x panas,nak tau sbb apa,sbb sy ikhlas kerana allah....nak dibanding kan panas dunia dgn neraka mana lg panas?so pakai la tudung.tudung ni pelindung wanita,supaya x kena kacau dgn lelaki gatal n hampeh kat luar sana n satu lagi x yah ssh2 bwk sikat merata.x yah ssh2 rebonding,sbb sape pun x nmpk rambut anda...hehehe...

P/s jgn marah sbb sya hanya nk nasihat kan

salam,
aqilah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...