Wednesday, April 27, 2011

EXAM EPILEPSY AKA SAWAN EXAM!!!!!




Aku tukar exam fever kepada exam epilepsy...sbb aku rase macam dah kene sawan dah...aku x study pape pon lagi. Dah la exam minggu depan je


Td buat add math, sepatah haram pon aku x reti...bersedia la gali kubur...waaaaaaaa....now the sawan come again...arghhhhhhhh....tensionnyer aku...bkn sbb study tp sbb x study...adoyaiiiiii...adakah ini ciri2 calon pelajar 10A+? adakah ini ciri2 bdak yang akan sambung blaja kat luar negara? adakah ini ciri2 wanita terkaya dunia? OMGGGGGGGGGG
THE ANSWER IS NO!!!!!!!... wei aku takut.. BIO,PHY CHEMIST, PA, ADD MATH, MODD MATH, AG, SJ AND so on sume x ready...petak la kepala aku camni...waaaaaaaa..padan muka ko la aqilah..dah sedar sebulan yg lepas, tp x bergerak2 pon engine ko....skang rasakan.hahahahah(inner voice ckp)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...