Sunday, May 15, 2011

MOVIE!!!


Assalammualaikum, hehehe...skang ni minggu exam..lagi 2 minggu habis la.Pastu cuti..wah sgt gembira. Walaupon exam..saya masih lgi bukak komputer sbb hari ni sabtu maa..Relaks la skit kan? Semalam saya tido kul 2.30 pg.. tau x nape? sebab saya tgk filem melayu..
semalam saya tgk Hikayat Merong Mahawangsa <---Klik sini klu nak tengok..

Best jugak la cite ni..Dah macam setaraf dengan cite Hollywood. KRU mmg best..Dulu saya x ske tgk filem melayu. sbb teruk sangat...Tambah2 arahan Razak tu,,Ewwww.. x habis2 citer pasl org Penang...BORING!!! tp lawak jugak la klu dah x de cite sangt nk tgk kan...

Pastu td saya tgk lagi stu cite. Tajuk dye Cun! best jugak..Cite ni pasal percintaan sorang artis ngan mamat kg. Happy ending. Cite ni sangat sweet..Simple je citer ni..x de konflik..klu nk relaks2 leh la tgk. Klik sini klu nk tengok..

Anyway, cantik x blog saya? simple je..mls nk wat cantik2 macam org lain...nnt klu dah rajin saya tuka lagi

1 comment:

Je suis un combattant said...

cantik la blog ko...comey...btw, ko tue tiap2 hari relax, bukan sabtu jer..huuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...