Thursday, May 5, 2011

Weirdest thing happen!!!!

Petang td, pukul 4.30 aku dgn bersemangatnyer nk study la..aku study sejarah..Oh memang sedia maklum oleh semua warga dunia ni , sejarah memang bosan tahap gaban. Tp aku ttp kan hati, walaupun aku dah menguap 2 kali dalam mase 10 minit..Aku janji aku x nak tido.Aku tgk jam, seingat aku pukul 5 la time tu.

Here come the weird part, pukul 6.30, bpk aku bgnkan aku dari tido...ok kat situ x pelik kan? Tp cube bygkan, ko tgh study, Sejarah..kat ats meja study.dgn pen kat tgn, buku nota bagai la kan...Tp ko sedar2 je, ko dah ade ats katil, bru bgn tido.x ke pelik tu? Aku langsung x igt yang aku ade bgn dr meja belajar n melangkah ke katil yg jaraknyer hanye 2 langkah n aku tido...X PELIK KE TU !!!!! The first thing yg terlintas kat kepale aku ni ialah: Bila aku tido? wei mane ade org bgn2 tido terus pikir camtu kan? Uihh, pelik sungguh..

Oh ye, td moto biru aku tu buat hal, nak manja2 ngan aku le tu...Tayar pancit pulak..mmg bwk 40km/h je la...yang bestnyer, dua2 plak pancitnyer...EEEE mmg gedik sungguh moto tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...