Monday, June 16, 2008

Dia Dah Tiada

Hari yang paling sedih taun ni,ciko dah x de,ak x pasti sama ada dia dah mati atau hidup,tp kali terakhir aku jumpa dia sabtu lepas.Mase tu dia ade bawah keta,ak dgn kakak aku nk kluar nyaris x lenyek.Tp skrang dia dah menghilang kan diri.Org slalu kate klu kucing nk mati dia mesti nyorok x bg kita jumpa dia,mungkin itu yang ciko buat.Kalau ciko mati,ak x jumpa jasad dia.Dah 3 hari ak nangis sendiri,mesti ade yang kate"ala pasal kucing pun nak nangis"jgn la ckp macam tu ya sbb aku ni animal lover.X caya baca dkt "about me".Aku dah penat doa kat Allah agar aku dapat jumpa dgn ciko tapi Allah x bg lagi,mungkin belum lagi.sekarang ak masih harap dapat jumpa dgn ciko walaupun dia x bernyawa.dah la takat ni je la entri saya dah meleleh air mata ni.tolong doa kan agar kita dapat jumpa dgn ciko ya.

wassalam
aqilah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...