Friday, June 13, 2008

SEDIHNYA!!!!!

Salam semua pengunjung blog saya ,

Hari ni saya sedih sangat.saya ader bela kucing,nama dia ciko.Dia sakit.Tadi ayah saya bawa dia pergi klinik haiwan,doktor kata dia kena penyakit kuning dan hati dia rosak:( .Bayangkan lah kucing kesayangan kena sakit macam tu.Saya dah penat nangis ni.sesaper yang ader kucing kesayangan dan kisah sedih tentang kucing korang bley kongsi kat sini......

Apa perasaan korang kalau korang berada di tmpat saya?

salam,
Aqilah

3 comments:

Je suis un combattant said...

be strong, insyallah ciko will be fine.

Aqilah said...

10Q,kak yong,semoga berjaya interbiu nnt

~{-iLa-}~ said...

huhu....askum....
its ok!!!!
mayb ade hikmah sume ni...
dtg blog ye...
www.kambingpink.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...