Wednesday, June 8, 2011

INTERVIEW FOR YES SCHOLARSHIP!!

Assalammualaikum semua,

Dah lama juga aku tak post apa-apa entry dalam blog ni. Bukan apa time cuti sekolah macam ni aku jarang bawa moto. Aku biasanya dapat idea nak tulis dalam blog masa aku tengah bawak moto.

Hari ni aku nak cerita la skit, tak panjang pun. Esok aku ada temuduga untuk apply schorlarship. Scholarship ni ialah AFS Yes scholarship.Kalau aku dapat scholarship ni aku akan berpeluang belajar di USA selama 6 bulan dekat sekolah mereka and tinggal bersama mereka. Aku memang nak sangat scholarship ni. Sebab ni la peluang aku menguji diri sendiri sama ada aku dapat berdikari atau tak. Aku nak minta tolong semua pembaca blog ni, tolong la doakan aku x kira melayu ke, cina ke, india ke supaya aku dapat scholarship ni. Yang Islam, kalau malam ni korang nak buat sembahyang hajat, ingat daku dalam doa mu, hahahaha.

Contoh doanya macam ni:

Ya Allah, Kau bantulah Nor Aqilah bt Sedek Shah agar dia terpilih untuk menjadi exchange student ke USA. Dan Kau bagilah adiknya, Nur Dania Izzati bt Sedek Shah terpilih jugak untuk pergi ke Jepun. Amin Ya Rabbal A'lamin..

Tolong la kawan2 doakan aku, semoga doa korang didengari oleh Allah dan sesungguhnya Allah maha mendengar..Doakan la aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...