Wednesday, December 7, 2011

SPM DAH TAMAT!!!!!

Assalammualaikum semua,

Apa khabar? sihat? hahaha

Oh eksitednya aku. Akhirnya tamat jugak penderitaan aku sepanjang 3 minggu ni..hahaha..
Semalam, aku telah pon menamatkan paper terakhir iaitu Prinsip Perakaunan. Oh, bgi aku susah la paper tu.
Bila dah tamat tu, Ya Allah, gembiranya.mengeletor kaki time tu.hahaha


kami melompat dengan gembiranya selepas tamat..haha




Tanda kami bersyukur..haha

Skang ni aku risau result je.. aku x brani nak target tinggi2.. aku target subjek teras je..yang subjek sains tu..hmmm entah la..harap2 aku dapat pemeriksa yang baik yang akan tolong isikan jawapan kat tempat yg aku tinggalkan tu..hahaha ( mimpi sangat!!)

Ok la, sampai sini je post aku tuk hari ni.. Thnks for reading..
<3 korang

Klik sini


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...