Tuesday, February 7, 2012

HAPPY+ TRAGEDY AT LOST WORLD OF TAMBUN!!

Assalammualaikum semua,

Dah lama aku x update blog..aku x de la bz, tp tu la, kerja 6 hari seminggu..cuti sehari pon x duk umah je..ade je tempat nk merayap..kerja pon 9 jam sehari..balik  dah penat..x larat nk update..lagipon, aku x de pape nk update la..my life going well all this time..(betul ke ape aku ckp ni? hantam je la)

So tadi aku gi mandi at Lost World of Tambun dengan kwn aku n adik aku, kiteorg bertiga je..


Macam2 jadi kat kiteorg tdi..sbb tu aku ckp tragedi kat title tu..

1st, kiteorg mkn mahal giler, chicken chop ngan ayor pon dah rm 15 ..dah la letak dalam pinggan plastik bodo je, cwn kertas plak tu..x de la sedap mne..Lps kiteorg mkn tu, kiteorg jln la ke depan skit dri kedai tu kan, pastuuu..ARGHHHHH!!!!! Ada kedai yg murah skit dari kedai td!!!!....bencinya.!!. aku sgt kecewa...knp la kiteorg x nmpk kedai tu tadi?? WHY WHY??? http://www.emocutez.com

Lepas mkn, kiteorg cadang nk jalan2 la..x nk mandi dah ..jln2 smpai kering skit bju, then kiteorg nk gi surau..lps smbhyg, kiteorg continue our journey la kan, gi Petting Zoo, gi tgk rimau tgk mcam2 la..Pastu, lps dah puas hati jln2 dan bergembira..kiteorg nk la amik pelampung yg telah ditinggalkan begitu shj,tnpa pengawasan oleh sesiapa dan menyangka org2 dlm lost world ni kaya...tp, bila kiteorg smpai je.... sekali lagi, ARGHHHHHH!!!!..bencinya..hilang la pulak!!! jaat betui la org yg curi tu, x de hati betul..jenuh aku cari, pusing stu lost world tu, tp hagham x jumpa..habis burn rm 10 aku...

Dah la tu, kiteorg x dpt nk main papan gelongsor tu sbb kiteorg pakai tracksuit...geram betui ahhhh...dah la masuk mahai, naik main bnda alah tu pon x leh la pulakkk...

Pastu, masa time nk balik, aku naik moto ngan adik aku, kwn aku moto lain, kiteorg konvoi 2 moto la ( boleh dikira konvoi ke mcm ni?)..time tu hujan lebat sgt2..tp aku redah je..dpt la moto aku merasa dicuci, sbb klu nk tunggu aku, mmg mcm mimpi je..haha..ok smbung cite, time tu hujan lebat..ada la bnjir skit kat tokong tu, aku bwk cam laju la gak, pastu tiba2 kat banjir tu, moto tu cam slow down ..sbb air bnyk sgt..nasib x jatuh..Alhamdulillah..lps je lalu kat banjir tu, aku sedar..SELIPAR ANGRY BIRD AKU GHAIB!!!! hahahaha..aku ngan adik aku gelak macam nk gila ats moto tu, keta seblah tgk pelik je, apehal minah dua org ni? lwak la....nsib selipar murah kat pasr mlm je..

ni ade gambar skit...





nk tgk lebih?
anyway, mmg best la hari ni..http://www.emocutez.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...