Tuesday, October 16, 2012

Kakak ku Kahwin Jugak!

Assalammualaikum,

12/10/2012 haritu adalah antara hari keramat..Hehehe..sebb kakak aku yg sulung dah nikah..Yay!! Aku happt sgt tuk dye...congratz kak yong..
Uda doakan perkahwinan kak yong kekal sehingga ke akhir hayat..

13/10/12 adalah hari persandingan..tp elok je majlis start, hujan turun mencurah2 membasahi khemah2 dn tetamu yang hadir..Tp alhamdulillah majlis tetap berjalan ngan lancar..Dan rancangan Allah tu adalah yg terbaik.klu x hujan, mesti ramai lagi yg datang n makann pon akan cepat habis..sebab time hujan pon mknn habis dlm kul 2. X ke gila .And elok je majlis tamat, hujan pon berhenti..

Tp aku anggap hujan tu rahmat dri Allah..aku anggap Allah merahmati majlis perkahwinan tu sehingga Allah menzahirkan rahmatnya melalui hujan yg turun mencurah2 pada hari tu..

Ape2 pon, aku mmg sgt happy tuk dyeorg..aku x habis2 cite pasal wedding kkk aku kat kwn2..And aku sgt bangga ngan kak yong n abg pian..SANGAT BANGGA OK!

To abg pian, welcome to the family..thanks for everything you hv gven to make the wedding succesful the way my sis want it..take good care of her. i'm sure you will :p..
I'm a shy2 person sorry. Hehehe..so tulis dlm blog is another way to express my feelings..

To kak yong, semoga jdi isteri solehah.. i love n so proud of you..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...