Monday, April 29, 2013

Kolej matrikulasi perak (Kemerdekaan!)

Assalammualaikum,
Haha, aku dh x sbar sgt tggu esok (30/4/2013) sebab akhirnya aku akan bebas seperti burung merpati putih terbang diangkasa..haha..
Sebenarnya aku dh habis matrik..Ya Allah kejap je rse duk kat mtrik gopeng ni..tp ape2 pon aku ttp x kan ckp ayat cliche "rse macam baru semalam je daftar" oh no no no..sbb mustahil la rse cam tu kan..haha..
Pengalaman duk matrik ni x la seindah mana pon..tp still ade benda yg aku nk igt..dan aku bersyukur sgt la..
1stly,aku bersyukur dpt roomate yg baik,yg happening dan jarang ada masalah..(atiqah,fatin liu)
Then, aku dpt jiran2 yang baik dan +ve semuanya..tp malangnya aura +ve dyeorg x smpai kat aku..i mean bab2 study la..deme rajin study woo..aku?.ermmmm hahahah
Next, aku ade classmate yg OMG very the awesome..classmate aku semua ok..lebih budak laki..tp dyeorg x buat masalah,girls pon ok jugak.. and aku senang ngan dyeorg semua.. i'm sure gonna miss F2t15b especially, but F2T15a pon x kan dilupakan..huhu
Furthermore,(erkk ape tetibe furthermore ni?) Sepanjang dua sem ni, aku rse bertuah sgt sbb dpt lecturer yg baik dan bagus..

Benda yang paling aku suke ttg kmpk ni ialah view dye, Subhanallah, very the magnificent, marvelous awesome and cantik..setaun duduk sni ,aku x peenh jemu dgn view yg ada kat matrik ni..
And, aku sgt suke katil aku..very the comfy2.. mmg x nk bgun gi kelas klu tido kat situ..bawah kipas, sejuk2..dengan kemushippu aku(kemushippu ialah selimuy kesayangan aku..tp bukan selimut busuk ok! Haha)..PERFECT!!
Benda yg aku x ske kat sni, hmm,aku x ske HEP dye..ade bnyk kes yg buat kan aku x ske HEP..then aku x ske klinik dye, doktor tu cam garang..oh n kakak kerani tu,punya la x friendly..bnyk lalat kat kafe.sometime je la..dye ade musim yg mmg bnyk gila nk mampus..
But mostly, i like staying here cume stress kadang2 x bleh outing/balik..tu yg bnci tu..huhuhu
Ok la, smpai sini sjelah karangan aku hri ni..n kpd sesiapa yg baca smpai sini, aku cuma nk anda tahu bahawa anda sgt2 la awesome orgnya :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...