Friday, May 30, 2014

DOSA

Assalammualaikum,

Hari ni aku nak sembang tentang dosa. Hmmmm aku rase sekarang aku ade banyak dosa( macam sebelum ni x de dosa je )

Actually, dalam diam aku merasakan berdosa pada Allah dan pada manusia. Macam mana nak explain erk..Bila hati rasa berdosa tp akal masih nak buat..contoh mengumpat dan itu dan ini..

HARI DEMI HARI AKU BUAT BENDA SAMA.DOSA DOSA DAN DOSA LAGI!
Aku marah pada dri ni, cukup marah..Aku sedih pada diri ni..Aku menyesal setiap kali buat dosa.

Aku mohon ampun pada Allah setiap hari, aku beristighfar dengan harapan Allah ampunkan dosa aku..Aku berdosa dan berdosa sehingga aku rase Allah x nak ampunkan aku.. Tapi aku sentiasa ingatkan pada diri ni bahawa Allah itu Maha Pengampun. Tapi aku x nak guna alasan ini untuk terus buat dosa.

Ya Allah , ampuni dosaku dan kelilingi aku dengan orang2 yang baik..Ya Allah, andai aku menjauh dari mu, bawa lah aku kembali pada mu .. Ya Allah, lindungi aku dari dosa dan hasutan syaitan.Bantu aku Ya Allah, kau sahaja tempat aku memohon bantuan.Ampuni aku Ya Allah, kau sahaja yang mampu mengampun kan dosa ku yang stinggi gunung ini , malah lebih dari itu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...