Thursday, January 22, 2015

BUKU 30KG DALAM 80 HARI

Asssalammualaikum...heee...saya nakmpromote satu buku sat...buku nie nak termasuk pasaran lagi tau...maybe dlm sebulan lagi baru masuk...tapi saya dah ada stock buku nie sbb saya kenal ngan penulis dia...heee...penulis nie merupakan coach professional dan merupakan trainer biggest loser dengan sime darby okeyh...dah ramai org dia train kurus tapi dlm buku nie dia ceritakan ttg farhana, salah sorg trainee dia yang special..:) Apa yang special? Semangat dan ketekunan dia nak kurus...azam dia tu kuatt wooo,,,, Ada apa dengan 30kg dlm 80hari? Buku nie 1st time saya baca, dah terus jatuh cintaa uolss... Sebab apa?! Sebabnya dalam buku nie, penulis menulis bagaimana dia train sorang budak perempuan nie dari gemuk sampai kurus dalam masa 80 hari je turun 30kg! Nie bukan omong kosong...and dia cerita macam mana budak perempuan tu struggle nak kurus. So seoanjang penulisan, penulis juga bagi tips and motivasi macam mana nak kurus dengan cara yang betul. Gaya penulisan yang slumber and penuh dengan ilmiah mmg buat terus jatuh cinta ngan buku nie. PLUS, Korang takkan dpt mana2 buku motivasi kurus dan tips kurus dengan penuh gambar selain dari buku nie. Memang berbaloi sangat kalau baca. Heeee....malas cakap banyak la..korang kena beli dulu then baru tahu apa kak lia maksudkan. Heeee....sapa nak terus pm kak lia wokeyhh? Harga Asal : rm 29.90 Harga kak lia : RM 29.00 + Rm 6 postage

Boleh whatsapp saya atau msg di no :017-5787675 untuk order :)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...